Taka-akseli on vihdoin löytänyt tiensä paikalleen. Ja loput jarrutkin viriteltynä. Ilmausta vähän haittasi väärin päin kytketty käsijarrusylinteri, vaan eipä ollu ensimmäinen huolimattomuus virhe. Putkien vaihtaminen ei ollu kummonen homma jonka jälkeen ilmauski onnistui. 

 

 

Edessä ja takana sama perus rakenne, eli pitkittäis vedot jäykällä putkella, josta T-haaralla ja teräspunosletkuilla sitte satuloille.

 

Käsijarruviritys lienee vähän erilainen? :D Halusin mahdollisimman vähän tavaraa ohjaamoon, niin että tilaa jäis "kartturilleki". Kapeahan tuo laatikko on jokatapauksessa. Käsijarru sylinteri on tarkoitus jättää kyytiläisen penkin alle ja siitä ylös tuleva "normaali" käsijarruvipu ois vieny useamman sentin istumatilasta. Nyt käyttö on siirretty käsikaasuvaiijerilla ratin viereen. Oletuksena siis on että käsijarrua ei kisan tuoksinassa tarvita vaan että se on vain parkkeerausta varten.

Mittaristokin alkaa hahmottumaan. Pääasiassa ontarkoitus luottaa yammun omaan mittaristoon, toistaiseksi lisukkeena onvain AFR-mittari. Ratin oikealla puolella näkyy käsijarrun "kahva" ja jarrubalanssin säätö, jota ei oo vielä asennettu pedalboxiin (väärä kierre, niinkuin arvata saattoi).